Συμπεριφορά καταναλωτή και στρατηγική μάρκετινγκ

Βιβλία Οικονομικών
Κατάσταση: Μεταχειρισμένο Δημοσιεύθηκε: Παρασκευή, 23 Φεβρουαρίου 2024 Προβολές: 26
Περιγραφή χρήστη:
Ακαδημαϊκό σύγγραμμα, σε πολύ καλή κατάσταση, ελαφρώς χρησιμοποιημένο (βλ. φωτογραφίες) Περιεχόμενα: 1. Εισαγωγή στον κόσμο του καταναλωτή και στη μελέτη της συμπεριφοράς του 2. Διαδικασία λήψης αποφάσεων καταναλωτή Παράρτημα 2Α Υποδείγματα Συμπεριφοράς Καταναλωτή/Λήψης Αποφάσεων 3. Αντίληψη καταναλωτή και στρατηγική μάρκετινγκ 4. Ανάμειξη, μάθηση και προσήλωση καταναλωτή 5. Σχηματισμός, μέτρηση και αλλαγή στάσεων 6. Δημογραφικά χαρακτηριστικά καταναλωτή 7. Αξίες και Τρόποι Ζωής καταναλωτή (ψυχογραφικά χαρακτηριστικά) Παράρτημα 7Α Η Νέα Κατάσταση των Ελλήνων Καταναλωτών: Μία Ανάλυση TGI (2011) 8. Τμηματοποίηση αγοράς και τοποθέτηση προϊόντος 9. Έρευνα καταναλωτή: μαθαίνοντας τους καταναλωτές καλύτερα Παράρτημα 9Α Ο κώδικας επαγγελματικής πρακτικής ΣΕΔΕΑ Παράρτημα 9Β CASE: Ποιοτική και ποσοτική έρευνα της MRB Hellas για τα συστήματα νερού 10. Πολιτισμικές-διαπολιτισμικές επιδράσεις και επιδράσεις των κοινωνικών τάξεων 11. Επιδράσεις ομάδων και ομάδες αναφοράς 12. Οικογένεια και νοικοκυριά: αγοραστικές επιδράσεις και λήψη αποφάσεων 13. Επιδράσεις καθοδηγητών γνώμης και διαδικασία διάδοσης νέων προϊόντων 14. Επιδράσεις περίστασης στους καταναλωτές 15. Επιλογή καταστήματος και αγοραστική συμπεριφορά 16. Επικοινωνίες μάρκετινγκ και διαφήμιση Παράρτημα 16Α Επιλεγμένα αναλυτικά στοιχεία χρήσης ΜΜΕ από τους Έλληνες καταναλωτές Παράρτημα 16Β Οι απόψεις του Έλληνα καταναλωτή για τη διαφήμιση την εποχή της κρίσης: Μια ποιοτική έρευνα της MRB Hellas για τον ΣΕΔΕΑ Παράρτημα 16Γ Ελληνικός Κώδικας Διαφήμισης και Επικοινωνίας 17. Οι οργανισμοί ως καταναλωτές και η συμπεριφορά βιομηχανικών αγοραστών 18. Διαδικασίες μετά την αγορά, ικανοποίηση και διατήρηση πελάτη 19. Καταναλωτής και δημόσια πολιτική ISBN13 9789603514565 Εκδότης ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
45 , 00

Πωλείται από το χρήστη Cath_R_

Αγόρασέ το
  • Εγγύηση επιστροφής χρημάτων
  • Δικαίωμα επιστροφής εντός 48 ωρών
  • Άμεση αποστολή στον χώρο σου
  • Διαρκής εξυπηρέτηση από την ομάδα του Skroutz

Πληροφορίες για το χρήστη

Cath_R_

Cath_R_

Δες το προφίλ
  • Μέλος Skroutz από: Οκτώβριος 2015
  • Επιβεβαιωμένα στοιχεία επικοινωνίας
  • Ενεργός χρήστης με συχνές παραγγελίες

Αγόρασέ το από καταστήματα από 73,61 €

Συμπεριφορά καταναλωτή και στρατηγική μάρκετινγκ

Το προϊόν προς πώληση ενδέχεται να διαφέρει από αυτό που εμφανίζεται στο Skroutz, καθώς επιλέγεται από τον πωλητή.

Παρόμοια Skoops

  • Βιβλία Οικονομικών

    Οικονομική της αβεβαιότητας

    Ελάχιστα χρησιμοποιημένο 5,00 €
  • Βιβλία Οικονομικών

    Διοικητική επιστήμη

    Μεταχειρισμένο 23,00 €
  • Βιβλία Οικονομικών

    Αρχές χρηματοοικονομικής λογιστικής

    Μεταχειρισμένο 19,00 €
  • Βιβλία Οικονομικών

    Διοίκηση επιχειρήσεων, Ηγεσία και συνεργασία σε έναν ανταγωνιστικό κόσμο

    Μεταχειρισμένο 40,00 €
  • Βιβλία Οικονομικών

    Ανάλυση Χρηματοοικονομικών Καταστάσεων

    Ελάχιστα χρησιμοποιημένο 20,00 €
  • Βιβλία Οικονομικών

    32 Φράσεις Πελατών που Αγαπάμε να Μισούμε

    Ελάχιστα χρησιμοποιημένο 5,90 €
  • Βιβλία Οικονομικών

    Ηλεκτρονικό επιχειρείν και μάρκετινγκ, Καινοτόμα μοντέλα σε ψηφιακό περιβάλλον

    Μεταχειρισμένο 13,00 €
  • Βιβλία Οικονομικών

    Οδοιπορικό της ελληνικής οικονομίας

    Ελάχιστα χρησιμοποιημένο 35,00 €
  • Βιβλία Οικονομικών

    Διοίκηση ανθρωπίνων πόρων

    Μεταχειρισμένο 15,50 €
  • Βιβλία Οικονομικών

    Μάνατζμεντ

    Ελάχιστα χρησιμοποιημένο 19,00 €