Συμπεριφορά καταναλωτή και στρατηγική μάρκετινγκ

Finance Books
Condition: Used Published: Friday, 23 February 2024 Views: 20
Seller description:
Ακαδημαϊκό σύγγραμμα, σε πολύ καλή κατάσταση, ελαφρώς χρησιμοποιημένο (βλ. φωτογραφίες) Περιεχόμενα: 1. Εισαγωγή στον κόσμο του καταναλωτή και στη μελέτη της συμπεριφοράς του 2. Διαδικασία λήψης αποφάσεων καταναλωτή Παράρτημα 2Α Υποδείγματα Συμπεριφοράς Καταναλωτή/Λήψης Αποφάσεων 3. Αντίληψη καταναλωτή και στρατηγική μάρκετινγκ 4. Ανάμειξη, μάθηση και προσήλωση καταναλωτή 5. Σχηματισμός, μέτρηση και αλλαγή στάσεων 6. Δημογραφικά χαρακτηριστικά καταναλωτή 7. Αξίες και Τρόποι Ζωής καταναλωτή (ψυχογραφικά χαρακτηριστικά) Παράρτημα 7Α Η Νέα Κατάσταση των Ελλήνων Καταναλωτών: Μία Ανάλυση TGI (2011) 8. Τμηματοποίηση αγοράς και τοποθέτηση προϊόντος 9. Έρευνα καταναλωτή: μαθαίνοντας τους καταναλωτές καλύτερα Παράρτημα 9Α Ο κώδικας επαγγελματικής πρακτικής ΣΕΔΕΑ Παράρτημα 9Β CASE: Ποιοτική και ποσοτική έρευνα της MRB Hellas για τα συστήματα νερού 10. Πολιτισμικές-διαπολιτισμικές επιδράσεις και επιδράσεις των κοινωνικών τάξεων 11. Επιδράσεις ομάδων και ομάδες αναφοράς 12. Οικογένεια και νοικοκυριά: αγοραστικές επιδράσεις και λήψη αποφάσεων 13. Επιδράσεις καθοδηγητών γνώμης και διαδικασία διάδοσης νέων προϊόντων 14. Επιδράσεις περίστασης στους καταναλωτές 15. Επιλογή καταστήματος και αγοραστική συμπεριφορά 16. Επικοινωνίες μάρκετινγκ και διαφήμιση Παράρτημα 16Α Επιλεγμένα αναλυτικά στοιχεία χρήσης ΜΜΕ από τους Έλληνες καταναλωτές Παράρτημα 16Β Οι απόψεις του Έλληνα καταναλωτή για τη διαφήμιση την εποχή της κρίσης: Μια ποιοτική έρευνα της MRB Hellas για τον ΣΕΔΕΑ Παράρτημα 16Γ Ελληνικός Κώδικας Διαφήμισης και Επικοινωνίας 17. Οι οργανισμοί ως καταναλωτές και η συμπεριφορά βιομηχανικών αγοραστών 18. Διαδικασίες μετά την αγορά, ικανοποίηση και διατήρηση πελάτη 19. Καταναλωτής και δημόσια πολιτική ISBN13 9789603514565 Εκδότης ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
45 , 00

Sold by user Cath_R_

Buy it
  • Money-back guarantee
  • Right to return within 48 hours
  • Prompt delivery to your location
  • Continuous support from the Skroutz team

User info

Cath_R_

Cath_R_

View profile
  • Skroutz member since October 2015
  • Verified contact information
  • Active Skroutz user with frequent orders

Buy it from shops starting at 73,61 €

Συμπεριφορά καταναλωτή και στρατηγική μάρκετινγκ

Please be aware that the product for sale may differ from the one shown on Skroutz, as these are chosen by individual sellers.

Similar Skoops

  • Finance Books

    Οικονομική της αβεβαιότητας

    Like new 5,00 €
  • Finance Books

    Διοικητική επιστήμη

    Used 26,00 €
  • Finance Books

    Αρχές χρηματοοικονομικής λογιστικής

    Used 19,00 €
  • Finance Books

    Διοίκηση επιχειρήσεων, Ηγεσία και συνεργασία σε έναν ανταγωνιστικό κόσμο

    Used 40,00 €
  • Finance Books

    Δημόσιες σχέσεις, Θεωρία και πρακτική της επαγγελματικής επικοινωνίας

    Used 5,00 €
  • Finance Books

    Ανάλυση Χρηματοοικονομικών Καταστάσεων

    Like new 20,00 €
  • Finance Books

    32 Φράσεις Πελατών που Αγαπάμε να Μισούμε

    Like new 5,90 €
  • Finance Books

    Ηλεκτρονικό επιχειρείν και μάρκετινγκ, Καινοτόμα μοντέλα σε ψηφιακό περιβάλλον

    Used 13,00 €
  • Finance Books

    Οδοιπορικό της ελληνικής οικονομίας

    Like new 40,00 €
  • Finance Books

    Διοίκηση ανθρωπίνων πόρων

    Used 17,00 €